tisdag 24 april 2012

Slut i huvudet

Hade blandat ihop vilka dagar jag jobbade den här veckan, fick för mej att jag skulle kolla när jag började IMORGON får se när jag kollar att det är IDAG jag jobbar. Började 11.45 och klockan var då 11 och jag måste åka 11.15 för att hinna i tid. Tur att man inte är nån "sminka sig i timmar" för att åka till jobbet. Fick en liten svacka när det kom till att hitta ett par strumpor som passade ihop, har bara svarta strumpor, men tro INTE att alla passar med alla, ne det är olika dimensioner,material och längd på de flesta. Fick ihop ett par till slut. Och kvart över satt jag i bilen, kammad, tänderna borstade och kläder som passade ganska bra.

SÅ nu är jag ledig imorron och på torsdag, sen jobbar jag fredag och lördag.... MEN kommer nog kolla en extra gång för att vara på den säkra sidan ;)

Inga kommentarer: