söndag 29 april 2012

Överlevde

Varit ut på en liten springtur igen, det där att man är BLOND blir man mycket påmind över i SVÅRA situationer. Andas,röra armarna och samtidigt hålla benen igång. MEN det gick den här gången me, 6 jobbiga kilometer blev det med den FINA tiden 40 minuter, man får fan va nöjd me den.

Sen hem och innan jag hoppa in i duschen gjorde jag en 2-minuters planka och 30 sekunder sidoplanka höger och vänster.

Nu sitter jag med en "fotmask", den ska tydligen göra under för trötta,torra, ledsna fötter. 3minuter sen gnuggar man in resten av skiten som inte redan åkt in, har en liten aning om att det inte kommer finnas så mycket att gnugga in, mina fötter har levt undangömda LÄNGE LÄNGE, lite färg på tårna så kanske man känner sig skita snygg, tar jag rött så matchar det min ansiktsfärg just nu ;)

Inga kommentarer: