söndag 8 april 2012

Morgonprommis

Alicen väckte mig halv 7, jag kunde gjort mycket för att få bli osynlig då. Räcker med att man råkar röra lite på en tå så är hon supervaken och MÅSTE gå ut eller måste ha mat.

Hon fick VÄNTA, halv åtta gick jag upp. Och tydligen är det idag Jesus kliver upp från grottan och går ut till människorna igen, för det är FLAGGdag och JAG flaggar idag. Ingen flaggpolis syntes till i buskarna men jag VET att han lurar där nånstans, så lika bra att sköta sig.

Sen tog vi den SKÖNA långa morgonpromenaden, det är alldeles för HÄRLIGT att vara ute och gå sådär tidigt på morgonen, eller ne inget kan ju bli för härligt, men härligt är det. TYST, LUGNT och bara FÅGLARNA som kvittrar. SOLIGT var det imorse också, underbart!!

Nu har jag blivit lovad att få komma till Sandra och skotta skit, hon är för snäll, jag tiggde och bad och tillslut så fick jag komma ;)

Mattes grisar!!

Fina Alicen

Har börjat ge henne Aktivhund tabletter, får vi se om hon
blir mindre stel, Fina Wilman

Galen, Jo men visst!!

Inga kommentarer: