onsdag 25 april 2012

HÅLL

Eller vad heter det egentligen, när man är ute på sitt livs konditionsresa och får sådär SATANS i gatans ont så man tror hela magen ska sprängas? Gav mej fan på att jag skulle jogga fram till en vägpinne och ibland kanske man kan tycka att där envisheten kunde gå och dö eller nåt. För jag höll fan på att dö innan jag var framme vid vägpinnen. Det drog så inåt skogen i sidan så sista biten kändes det som jag sprang dubbelvikt. MEN jag kom till pinnen. Gick sen och kramade en sten, hjälpte inte alls, det enda som hände var att jag blev svettig i handen, armarna upp sträckta mot himlen testade jag med, funkade SKIT det med. Men sen släppte det och jag kunde jogga sista kilometern hem iaf.

Min stortå är inflammerad och alldeles blå stackarn, men det där hållet var MYCKET värre......

1mil blev det idag, inte sprang jag hela tiden då som kanske gått fram, ne jag gick 4km och sprang 6km.....

Så UNDERBART väder det är här ute i skogen idag, solen skiner, 16 grader varmt och jag kunde ha bara linne å korta leggings när jag va ut på mitt livs konditionsresa ;)

Inga kommentarer: