fredag 20 april 2012

Fredagen

Bjöd på SNÖ, mitt psyke är ibland väldigt svagt kan jag lova. Jag HATAR snön, snön ska komma i december och helst försvinna i mitten på januari.

MEN hade ju fina Alicia på besök, vi städade, man uttnyttjar ju tillfället ;) Ne, hon ville städa och var så GLAD när hon fick egen trasa. Sen lite fika medans vi kolla Saltkråkan. Stekte pannkakor och käka glass till.

Sen åkte vi in till Gimo och hämtade upp Camilla för att åka in till Uppsala. Var in i stan idag, fy farao, hur pallar folk med detta jäktande och cyklar som for hit å dit. Jag var GLAD och LYCKLIG när Camilla och Alicia hämtade upp mig igen ;)

Handlade lite och sen åkte vi hem igen.

Nu sitter Alicen å jag och kollar på Big brother. Märks att jag är matte till den vovven, Wilman och Alice fick varsitt ben, Alice "gömde" sitt ben på Wilmas madrass? Nu har Wilma två ben och Alice har mig som tuggben.

Imorrn ska jag ut å springa, efter att jag rastat hundarna så ska jag INTE lägga mig på soffan, som är standard på lördagen. Ne jag ska ut i spåret, bor man granne med spåret OCH ska springa stadsloppet, ja då är det bara att gilla läget å dra ut fast det är blött som faen.

Inga kommentarer: