torsdag 15 mars 2012

Vuxenpoäng

Men vafan jag är ju 28 så det är väl på tiden kanske ;)

Handlade massor med frukt idag å tjänade in en massa kosing på rabatter hittanådittan..... plus i kanten

Plocka på mej tre burkar soldatens ärtsoppa, nu 7 krona styck annars 24 krona stycket.... plus i kanten igen

Har gjort en gigantisk grönsak/kasslergratäng nu på kvällningen, dela upp den och frysa in matlådor... VUXET

Iof så har jag ALLTID varit den där som går omkring i affären och jämför priser, så där kanske man kan kalla det snålhet istället för vuxet? Men matlådorna va jävla tilltänkta, bara för att jag insett att det inte funkar att käka INGENTING på jobbet och sen komma hem vråhungrig på natten och dra i sig en halv limpa ( inte en halv kanske, men närapå).... Nu ska det bli ordning på den här varelsen me.

Alicen simma inte som en gud idag, inte som en fisk heller mer en elefant som gått på grund. Hon har lessnat på simmet verkar det som, lika förra året, hon gillar mer att springa i skogen nu när fårglarna kvittrar och solen skiner. Men några gånger till innan sommaruppehållet får det allt bli. Sen ska vi simma i SJÖN Alicen och jag för det tycker hon om.

Många krya på dej tankar till min stackars syster som fått den där hemska magåkomman på besöket!!

Inga kommentarer: