onsdag 28 mars 2012

Stegräknare?

Tydligen är jag en FÅGEL, Alicen och jag gick rundan som är typ 6-7km. En mycket trevlig promenad i regnet, jag håller fortfarande fast vid att REGN är det bästa promenadvädret.

Men nu till fågeln, när jag kom hem och skulle checka av min superduperräknare så står det där att jag gått NOLL steg, jag har också gått NOLL kilometer och jag har lyckats gjort av med NOLL kalorier. Jag är en fågel eller också är inte den där räknaren att lita på.

Jag måste testa den lite tror jag, så jag vet hur det funkar, trodde det var en såndär hederlig gammal räknare som man sätter fast i brallan å sen är det bara å traska. Så är det säkert också, bara jag som inte lyckas få till rätta gunget så den räknar?

Den får nån chans till, sen åker den i lådan tillsammans med allt annat skräp jag samlat på mig.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Sätt den vid höftbenet. Då ska dom räkna har jag för mig.
Själv skulle jag inte hitta häftbenet. Så jag får gå utan stegräknare ett tag till hihi.
Men du är fin som en fågel. Så mycket troligt att du flög ;)

Angelica sa...

Jag tyckte jag satte den där, men utan på regnbrallorna. Men nu på kvällen satte jag den på byxorna och den skavde som fan, men hade ändå bara tagit 133 steg. Jag måste fan va en fågel, skata eller nåt ;)