tisdag 13 mars 2012

REDO

Gjorde en räkwok idag till matlåda, jajjemän, här är man duktig ibland ;) två clementiner och en flaska med citronvatten, lär jag väl klara mig i 10 timmar? Igår fick jag så djävulskt ont i magen på jobbet, antar att jag hade dragit i mej några koppar kaffe för mycket. Så idag kör vi på vattnet och te har jag druckit på morgonen.

Promenaden är avklarad, är det nån som behöver hjälp att plocka upp ris i skogen så kan man få hyra in Wilma för en billig peng, ALLT fastnar i hennes päls.

Pumpat mitt bakdäck på bilen, nu är det inte bara oljan som blir ny hela tiden, ne nu ska den ha NY luft lite då och då också. Biljävel ;)

Tvättat Wilman och Alice "madrass/filt/matta" i bilen. Den lukta inte godis om man säger så, men va kan man förvänta sig efter att Wilman bodde i bilen under 4dar förra veckan. Blöt hund in, halvtorkad hund ut, vatten som spilldes ut.

Imorrn är jag ledig, då ska det vädras och torkas fönster hemma på MIN gata i "stan" ;)

Nu jobbet!!

Inga kommentarer: