onsdag 21 mars 2012

Onsdag

Har idag LYCKATS få bort all asfalt från min bil, om någon undrar vart 288:ans asfalt tagit vägen så kan jag upplysa er om att den återfunnits på min bil, men nu är den mer eller mindre avlivad och återfinns i jorden. Provade en massa olika medel för att få bort skiten, MEN pappsen hade handlat hem ett supermedel som jag fick testa och jajjemensann, efter lite slit så försvann allt. Så nu är jag nästan lite sugen på att ha bilfan kvar ett tag till, den är ju faktiskt FIN den där bilen, lite rostig, lite gammal, men jädrar va jag ändå är nöjd med den. Städade den invändigt också, bakluckan blev ju alldeles jättefin. En matta som varit försvunnen ett tag återfanns med pappas hjälp, ibland är det bra att saker INTE slängs utan läggs undan till bättre tider ;)

Har varit ner till Österby också, firat finaste systern på födelsedagen, fikat GOfika och lekt med finaste Alicia. På hemvägen så missade jag att jag skulle åka Vamsta så tog in vid Strömsbro, körde 20 hem men hade ändå lyckats skita ner bilen när jag klev ur hemma, lite skit för det är ju kul att ha bilen ren ett litet tag iaf.

GLAD och STOLT storasyster som har en så FANTASTISKT duktig lillebror!!

Imorrn är det jobb som gäller igen, men innan det så ska jag hinna med promenaden med vovvarna, hoppas på samma underbara väder som idag.

Inga kommentarer: