lördag 17 mars 2012

Har....

idag tagit mina kockfärdigheter till oanade höjder, blodpudding med keso har länge varit min favorit, har aldrig riktigt gillat att ha sylt till. Idag kände jag för att lyxa till det lite extra, är ju ändå lördag. Så då blandar man keso OCH majs, en härlig röra, som INTE alls smakade så dumt tillsammans med blodpuddingen. E man kung eller e man konstig?

Promenad med Wilman och Alice har jag hunnit med också, Wilman skitseg som vanligt enda tills vi mötte två hästar, då jädrar blev det fart på både henne och Alice, inte på benen dock utan bara själva skällfunktionen funkade. Satans va surmatte de hade hela vägen hem sen, tur att det hände på hemvägen, jobbigt att sura en längre bit.



Fikat med syster,Alicia och mammsen också, härliga tider nu!!

Snart jobbet då, natt, igår höll jag på att somna där runt tolv, var så satans trött. Kom hem vid 2 och tror aldrig jag somnat så snabbt förrut.

Inga kommentarer: