torsdag 23 februari 2012

Torsdag och Ärtsoppa

Bakningen gick nog ganska så BRA, vet ju egentligen inte alls hur det ska se ut, men såg helt okej ut och släppte ju fint från smörpappret. Alltid ett gott tecken det, tyder på att den var färdig gräddad iaf.

Sen fick jag hjälp av Camilla och Alicia med städningen, alltid roligare när man är fler ;) Testa min nya dammsugare, jädrar vilket drag det var i den, nu kommer jag tycka att det är ännu roligare att dammsuga än mot förr.

Sen vart det ärtsoppa till middag, bjudmiddag från Camilla och Alicia, det är ju helt OTROLIGT hur gott det kan vara med sån.

Med tanke på att Viktoria och Daniel fått sig en dotter, så sa jag till Alicia att alla flickor som föds är ju små prinsessor och alla pojkar är små prinsae, hon höll med mig ett tag, men sen ändra hon sig, för vem vill vara en prinsessa när man kan välja att vara en FLICKA?

Inga kommentarer: