onsdag 8 februari 2012

Ojoj

Vaknade med jordens snällaste huvudvärk idag eller inte, men det är ju bara att göra det bästa av situationen, man käkar frukost helt enkelt....Tror nästan jag fick den där huvudvärken av de otroligt fantasi rika drömmarna jag hade där på morgonen, herregud det var både fallskärmshoppning och bungyjump med där, jag var hela tiden den nervöse åskådaren.

Fika i Östhammar med finaste systrarna, käka glarre så det spruta ur öronen.

Hem, ut med hundarna, Skrållan och Mozart fick också följa med. 4 hundar, kan det bli mer en cirkus än promenad då, herregud, kändes som jag hoppade hopprep med kopplet där ett tag.

Nu mästerkocken, men vilken jädra mästerkock man var själv innan, räkomelett med champinjoner och lök, jag blir imponerad av mej själver ibland ;)

2 kommentarer:

Camilla Kastberg sa...

Du är för underbar! Ingen jag utan dig. Vet inte hur jag ska kunna tacka dig! Du är.... Ja det finns inte ord! UNDERBAR är bara förnamnet!
Tänk dig fast i killformat utan att vara släkt med mig. Det skulle vara nåt det ;)

Angelica sa...

Ja fyfan det skulle vara något det ;)