måndag 27 februari 2012

Ny vecka nya möjligheter!!

Började veckan med PROMENAD och fika på sporrevägen, mycket Mysigt och trevligt!! Alice jaga änder och var riktigt sugen på att käka upp nån.....

När vi kom hem så tog Wilman och jag en promenad, den vovven imponerade på matten idag, mötte grannen med hund som skällde och Wilman låtsades INTE se den. Jag va beredd på något helt annat. Sen blev vi totalt nerskällda av en annan hund, samma visa då, brydde sig INTE alls.

Efter maten, kålpudding, så var det BADdags för Wilman, klippte och borsta bort halva hunden. Har ju en sån supervass borste med RAKBLAD, lyckade även denna gång skära mig i tummen så blodet rann. Helst sjukt effektiv grej det där, otroligt effektiv att skära sig i tummen varje gång också.

Eftersom hon var så duktig på promenad och hade tålamod med mattes spabehandling så tyckte jag hon va värd ett ben. Men nu när jag kollade så låg benet orört framför henne och hon SOV. Jaja så är det när man försöker göra sig till.

Mitt huvud har börjat gjort sig påmint igen, en TREO och lite vila kanske kan hjälpa? Hoppas på det iaf.


Inga kommentarer: