lördag 25 februari 2012

Lördagstankar

Här sitter man och har haft det hur MYSIGT som det bara går.

Under mig pågår årets fyllefest, nyss var det slagsmål utanför och bilar gasar som om de just förstått vad gasen är till för. I mitt i allt så sitter det BARN. Hur kan föräldrar ta med sina ungar på såna fester? Skitsamma om föräldrarna sköter sig, de får ju se så mycket annat som inte barn ska behöva se. Höra saker som de absolut inte borde höra.

Jag har ju värsta storyn att berätta imorrn, de som snackar MEST här i byn om alla andra. Ja, de ska va glada att jag INTE är lika glapp i käften som de.

Tragiskt är det när folk DRICKER så jävla mycket så de inte kan gå, bråkar,skriker och inte minns ett skit imorrn. VA är det för LIV?


1 kommentar:

Camilla sa...

jag vill veta! maila på fejjan :)
Han stod o var väldigt irreterad o sur när vi kom ut också.