torsdag 2 februari 2012

LEDIG

Lyckades få till en sovmorgon, som att jag INTE alltid gör det ;) Men jag har så djävulskt svårt att somna när jag kommer hem efter jobbet på natten..

Alicen och jag tog oss en promenad, -10 idag, burrburr. Sen skottade vi snö, Alice satt å kolla på bilar medans jag skottade. Jag har redan ledsnat på att skotta snö, jag gillar det INTE.

Sen gick vi in och värmde upp oss lite, mys och kolla på Hälsoresan (kan va en av de sämsta Åberg filmerna)...hörde inte ens när brorstor,Ida och Anton kom. Alice är så SNÄLL med barn, lite klumpig men snäll ;)

Jättemysigt med massa prat och fika.. sen när de åkte hem tog Alice och jag oss ut i minuslandet igen för att hämta Wilman, få se om den damen orkar sig upp från filten ikväll.

Nu har pappa hotat med snökanoner men det vill vi INTE tro på ;)

Inga kommentarer: