söndag 5 februari 2012

Inte bara

fyllon som kan va dumma och lägga sig i snön när det är -20. Kan även hända att en TRÖTT jag går ut med "jobbets" hund. Hunden drar sig ur halsbandet och tänker rymma. Jag gör en såndär superräddning där man liksom kastar sig efter föremålet.. SÅ djävulskt kallt, mer kallt vart det eftersom jag inte direkt kunde resa mig, va ju tvungen att koppla ett säkert grepp om hunden. Så där låg jag klockan 3 på natten i 20 minus och rulla runt i snön...... När jag sen skulle in igen så FASTNADE handen på dörrhandtaget, typ sån "sugafasttunganijärnrör" effekt.

Kollade på första halvan av första låten på melodifestivalen, det var nog det sämsta jag nånsin sett. Så det fick bli gladiatorerna igen och det är ju inte heller ett av mina favvo program direkt. Programledarna var SUPERdåliga, knäppte om för att se om det blivit bättre i reklamen, men det var samma skit hela tiden.

Jag har SVINkallt hemma, det är inte ens skönt att sova, jag som är kung på att sova. Men inatt när jag kommer hem så ska det vara varmt, har stängt dörren in till sovrummet så att det elementet BARA ska värma där ;) SMARTIE

ÄLSKAR alla de här fejjankorten där folket lägger upp tempmetarna med hur kallt det är. Jag lovar att jag är superintresserad ;) För det är ju inte så att jag märkt det själv att det är KALLT ute, bilen är som en frysbox, blir varm efter enhalvmil, ett hus som vägrar bli varmt så jag både ligger med filt,täcke och värmekudde. MEN fortsätt att ge mig den viktiga infon som jag INTE alls märker av själv.

Inga kommentarer: