onsdag 1 februari 2012

Inbillningssjuk?

Igår när jag kom till jobbet så fick jag veta att den jag jobbar för hade varit magsjuk i helgen. Jag som ALDRIG brukar vara magsjuk, var flera år sen sist, fick en mycket obehaglig känsla i magen efter ett tag. Jag vill INTE va magsjuk, sen körde jag mantrat Jag är INTE magsjuk. Jag klarade hela kvällen och det mystiska obehagskänslan försvann. Men sen imorse när jag vaknade så var den där igen och med sig hade den nån feberliknande symtom. Jag körde återigen mantrat och tog mig en promenad. När jag NU drack kaffe så kom känslan igen och då får ju slutsatsen bli att det är KAFFET som är boven och inte någon sjukdom.

Jag har ALDRIG tid att vara sjuk, det är det värsta jag vet......därför är jag det aldrig heller ;) Jag inbillar mig frisk trots feber,snor,spya och annat äckel.... mantrat Jag ÄR FRISK funkar alltid ;)

Snart lite jobb igen då, imorrn är jag ledig och då kommer storabror, Ida och Anton till Valös mittpunkt för lite fika.....

Inga kommentarer: