måndag 13 februari 2012

Hoppelihopp

Nu är jag så tillbaks så man kan inte ana, lite LEDIGT kan alltid va bra......

Tog min superbil och körde några mil, hade det helt otroligt bra, inga konstigheter å det räcker med att bara vara sig själv, när temperaturen sen visade sig vara nästan 11 grader varmt i solen igår så fick jag sånna där vårfeelings enda ner i tårna, HÄRLIGT!!

Man hinner ju tänka så jävla mycket också när man inte har nåt annat att tänka på, kom fram till att jag absolut INTE är gjord för dessa månader. Herregud, jag går ju på rutin här nu, ge mig MAJ, BLÅSIPPOR och FÅGELKVITTER....

Har kollat på alldeles för mycket skidande denna helgen, varenda jävla kanal visade ju stakande personer i spåren. MEN lite rally fick jag också se, trots att de bara visade 15 minuter åt gången, men vafan, man får va GLAD för det lilla ;) Hejja Finland snart kör Frankrike över er igen ;)

Imorse tog jag återigen min superbil och körde alla milen hem igen, nånting de är bra på att överkonsumera i väster är VÄGSALTET, min bil är inte svart längre den är mycket GRÅ, ju närmre man kom uppsala ju mindre salt på vägarna, på 290:an blev det tillochmed lite halt och sista lilla biten här mot metropolen så var det SNÖ på vägen.

Sverige är vacker i 140 me, men som tur är så har jag lite känsla eller ett sjätte sinne, för i fredags så fick jag känslan av att vara förföljd av en civilpolis och visst var det så, för en annan förare (troligen en man ;) ) hade inte samla känlsa som mej, så han körde LITE för fort och polispolispotatismos tog honom DIREKT.....

Idag gick däremot inte ett dugg lagligt, helt onödigt jag vet, men när man väl sitter i bilen och ska åka hem, ja då får det gärna gå FORT och jag fick aldrig polisfeeling idag och känslan är ju aldrig FEL.

Jag har saknat min Alice någe fruktansvärt, så vi tog ett rejält kramkalas när jag kom hem. Jag är en hundnörd ända ut i tårna och en liten bit till ;)

Träffat C och A med, dessa underbara människor som gör livet så mycket bättre!!!

Inga kommentarer: