onsdag 29 februari 2012

Dagen

Först var det promenad i finvädret, man RIKTIGT kände hur våren kom som en virvelvind in i själen.

Sen åkte jag ner till Österby, mötte Bästa systrarna och finaste syskonbarnen. Sen åkte vi till Uppsala för att kolla in NICKIS, massa lek å bus och moster tycker så MYCKET om de där finingarna, sådär massa mycket så hjärtat nästan exploderar.

Efter det så åkte jag in till Östhammar för att plocka ut mitt kort, gick ju galant, MEN koden får jag inom en vecka, roligt värre när man behöver koden NU. Att vara utan det där kortet är inte speciellt kul, man märker hur beroende man egentligen är av det.

Wilma har jätteont i ena örat, jag är så less, hennes öron är inge roliga men mest av allt så är det otroligt synd om henne. Hon har jätteont stackarn. MEN imorrn hoppas jag Skrållan får komma hit och ordna upp det, värsta öronläkaren hon. Försökte få med henne hem ikväll men Alicia var inte riktigt med på det och om lillmatte inte vill ja då bråkar man ju INTE i onödan.




Inga kommentarer: