lördag 21 januari 2012

Tycker....

Jag kan ibland eller väldigt OFTA tycka att man får reda på så mycket genom att bara sätta sig framför datorn några minuter, klicka runt lite och sen har man en ganska BRA insikt i vissa människors liv.

Jag är ju väldigt sparsam med mina innersta tankar och funderingar, kan ju mycket väl vara därför jag blir så förvånad när folk pratar HÖGT och BRETT om det allra personligaste man kan prata om, ENLIGT mig då. Men alla är vi olika och jag respekterar folk för det.

MEN jag kan ändå inte låta bli att tycka att man borde tänka till både en och två gånger när man kastar ut hela sitt liv på nätet, kort hit och dit, man kanske lägger ut dem där för att visa LYCKAN, fint tänkt, men alla som tittar på dessa OFFENTLIGA kort kanske tänker något helt annat. Man kan lägga ut kort och sen kan man lägga ut de där korten som jag kanske kan tycka bara platsar att visa de allra närmaste vännerna, de där korten som bara DU och de du litar på, som du vet bryr sig om dej ska se.

Inga kommentarer: