fredag 13 januari 2012

Stormen Knut

Igår när jag kom hem från jobbet, runt halv ett inatt, så tänkte jag, städa NU och få sova länge imorgon eller sova NU och gå upp tidigt för att städa. Jag valde det första alternativet. Plockade bort julen, ställde upp lampor, böt gardiner och städade. Klockan 2 var jag färdig och la mej i sängen. När sen smarthuvet hade glömt att stänga av larmet imorse så vaknade jag ju ändå tidigt ;) men behövde ju inte gå upp.

Sen kom C och A och vi åkte in till syster och killarna för MYS och fika. Blev kvar där länge och när vi kom ut därifrån så hade det börjat blåsa någe nog.

Hem till mamma och pappa där C gjorde jordens godaste kyckling!!! Lite godis och Mamma Mu tittande. Sen åkte vi in till Gimo för att kolla knutgubbarna, kan säga att min FOBI för dem är intakt. Jag förstår inte varför men tycker att de är väldigt obehagligt me de där utklädda fyllisarna. MEN alla är inte alls fyllon, bara en del, men det är den där delen som gör att jag ogillar det lite.

Hem igen, hämta hundarna och så gick vi hem i BLÅSTEN, blåste massor och så snö på det, inte den där mjuka sköna snön som kom, var mer häfstift som flög in i fejjan.... Men Wilman och Alice hade ingen tanke på att skynda på, ne där gick det i samma lunk som vanligt.

Nu tuggas det ben för dem och jag har torkat alla golven. FINT som fan det!!!!

Inga kommentarer: