onsdag 18 januari 2012

Nya utmaningar....

Imorse var man INTE uppe med tuppen, men närapå, han hade kanske gastat i någon timme innan jag lyfte arslet å gick upp.

Men sen så hände det grejer, åkte in till Gimo och tränade med Camilla. Inte dåligt gjort på en onsdag. De hade köpt in ett nytt löpband också, herrejävlar, trodde inte ens jag skulle få igång det först, det blinkade och lös å knappar hit å dit. MEN sen var det precis lika jobbigt att stå på det som det förra eller stå och stå, jag KUTA som att jag var jagad av yxmannen. Sen va jag död ett tag. Tränade lite armar, fick för mej att köra roddmaskin, hade ett program där man skulle plocka fiskar, jag gillar ju tävlingar så jag rodde på tills armarna blev lama och då rodde jag lite till ;)

NU ska Alice och jag ut på promenad i mörkret, Wilman är inte jättesugen på kvällsprommisen så för henne bli det en senare kvällskiss bara.

Inga kommentarer: