söndag 22 januari 2012

Jamen nudå.....

Har jag fått testa på NYA snöspaden, klockan 5 imorse, tog jag å skotta lite snö. Då kom jag hem från jobbet och hade en ide om att det skulle bli minus grader igen och då skulle "plogvallen" frysa til IS och jag skulle aldrig få bort den.

Sen var det ju meningen att jag skulle SOVA, men hade blivit alldeles för "övertrött" så det fanns inte en chans i helevetet att jag skulle somna. Så låg och kollade på mcleods, mycket spännande när man missat 1 hels säsong, har ju ingen koll alls på vad som händer ;)

Somnade iaf tillslut, men inte före 7, vaknade halv 11 men låg till 11. 4 timmar sova det får man väl va nöjd med. Va så jävlarns trött på jobbet igår, det där med att sova länge på dagen när man ska jobba på natten kan ju va en ide.

Nu dags för en promenad i snön, jajjemen nu jävlar kunde den komma!!

Inga kommentarer: