tisdag 31 januari 2012

Intressant

Skulle logga in på min mejl nu på morgonen, kan ju ha hänt nå kul, var ju ett tag sen jag kolla upp den sist. Tydligen så tycker någon annan att jag är jävligt intressant eftersom mitt konto var spärrat. För att någon försökt ta sig in med FEL lösenord alldeles för många gånger. Snälla nån, så jädra intressant är jag inte och helst inte på den mejlen ;)

Som tur var så kunde jag nu få en KOD skickad till min andra mejl så att jag kunde ta mig in på den. För mejlen kollar man bara när man skickat efter något och då kan det vara mycket bra att ha tillgång till den med.

Nu är det dags för lite jobba igen, vi kör ett såntdär jobbmarathon så man lyckas va LITE ledig sen i slutet av månaden. Sånt gillas!!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Haha måste vara intressant och populär då ;)

Angelica sa...

Hehe, ja man har ju stigit i populäritet, helt klart ;)