lördag 28 januari 2012

FIKA

Igår gick min crosstrainer sönder, det var ju ett litet helvete, MEN hoppas bästa pappa kan fixa det :)

Idag tog Lisanfisan, mamma, Alice och jag promenaden till högre höjder, Alicia på bob, trodde mina armar skulle gå av efter några kilometer, som TUR var så mötte vi fikabesöket på vägen, så starka lillebror drog sista biten. MEN vi va ganska överens både han och jag att boben behöver bättre GLID.

Sen blev det kaffe och kaka hos lillebror och Sandra, MYCKET mysigt!!

NU ska jag göra renskavsgryta, luktar ju ibland lite gammalstrumpa när man steker det, men har man taskigt luktsinne så funkar det ju utmärkt.

Gjorde pizzasallad imorse också, herregud va duktig jag är ;)

4 kommentarer:

camilla sa...

Du är ju nästan för bra för att vara sann, är du verkligen på riktigt? måste nog komma o känna ;)

Angelica sa...

Jag är ganska på riktigt, men e inte så BRA så jag dricker ljummet vatten ;)

Camilla sa...

Haha, ne du dricker kokhett eftersom du är LITE bättre än alla andra ;)

Angelica sa...

Precis, skållade halsmandlar!! hehe