söndag 18 december 2011

Velig

Har beslutsångest, men funderar på att gå på magkänslan som så många gånger förr. Det brukar gå åt helvete men det kan också gå BRA. Har hänt att jag efter ett riktigt svårt beslut känt sån HARMONI att jag tror jag gått å dött å kommit till himlen. Jag önskar att även detta beslut kommer kännas så, det var en skön känsla men som jag bara upplevt en gång, en jävligt bra gång, förändrade ju hela mitt liv, ett livsviktigt beslut den gången. Den här gången hänger inte mitt liv på spel, men ändå så måste jag vara helt säker på att jag gör rätt.

Jag har kört en positiv och negativ lista på valen. Men jag tror att när man egentligen vet vad man vill, man bara velar för att inte göra fel, så hittar man mest positivt med det och bara negativt med det andra med några få plus.

Sen har jag ju mitt samvete att kriga med också.......tar in andras åsikter och känslor. MEN denna gången ska jag vara modern och bara tänka på vad JAG vill.


Inga kommentarer: