lördag 17 december 2011

Kundvagnstomtar

Julstressen hos folket har börjat, herregud va folk gör det svårt för sig. När man är stressad så verkar det som att man blir lite dum i huvudet, istället för att göra det lätt för sig, tex att flytta på sig eller vejja när det kommer nån, så STANNAR man tills personen flyttar sig, samtidigt så står man där å ser ut som en brinnande argbigga.

Jag är så slö i huvudet så jag vejjar å grejar utan att bli stressad, sölig, antar att man kan bli rejält trött på mig med om man är en stressad julklappsletande människa som skulle kunna döda för att komma först fram till hyllan där det säljs 10000 exemplar av en sak.

Jag fick tag i mina sista julklappar, hade en otroligt mysig dag med V och när vi gick på Fullerö så kunde jag känna en liten gnutta julstämning.....

Ikväll ska det drickas HJORTRON glögg......

Inga kommentarer: