fredag 16 december 2011

Ibland...

Imponeras jag av mig själv, den där planerande sidan finns ju som inte hos mig. MEN ibland så lyckas även jag att förbereda och ha lite framförhållning.

Idag gick jag upp, det första jag gjorde var att skala potatis, till middagen idag.

Medans potatisen kokade så städade jag köket, sådär grundligt juligt städat, torka väggar, som jag lovat mig själv att jag INTE skulle göra till jul, INGEN kommer dö av att de inte är torkade MEN tro fan att de är torkade.

Eftersom jag har en otroligt SEG spis så hann jag sovrummet och hallen också. SÅ nu är det julstädat i halva huset iaf.

Sen kom jag på att julkorten skulle på lådan idag, det var ju mindre planerat kanske, men hann innan posten kom iaf.

Sen var det hundsimning som skulle planeras in till nästa vecka, hade bara tid att åka på måndag och som tur var så fanns det en tid då, det va också lite dålig planering kanske ;)

Gjort klart julklapparna till barnen, nu är det bara inslagning som fattas.

Julklappen till mamma och pappa är INTE klar men ska bli klar i helgen....

Imorrn åker jag in med V och handlar de sista klapparna är det tänkt, det brukar inte bli som jag tänkt men nångång så ska väl det hända också.


Inga kommentarer: