onsdag 28 december 2011

Den där vargen....

Pratade om varg med R en dag.....och att den var nära och runt omkring oss. Jag tyckte då att man ska låta vargen leva men efter att ha hört på hans alla läskiga historier om vargen så är jag väldans kluven där.

Efter det så har jag haft vargdrömmar typ VARJE natt, inga roliga drömmar direkt, bli jagad av varg varje natt, roligare kan man ha det. Varje gång är ju såklart Wilman och Alice med, för vargen äter hundar. Självklart är det MÖRKT också för att göra det hela lite mer spännande och obehagligt.

Är det dags att flytta nu? Skåne har de varg? Jag vill ju inte att Wilman och Alice ska bli vargmat, men jag tycker ju inte heller att man ska skjuta alla vargar. MEN man behöver ju inte plantera ut vargar som man planterar granskog heller.

KARIBIEN, där finns det väl inga vargar, kanske lite varmt för Wilman och Alice....

Inga kommentarer: