torsdag 3 november 2011

Värme

Sitter på jobbet, där det är 28 grader varmt, HETT skulle jag kalla det. Kommer hem inatt till ett hus där tempen står på stadiga 17 grader, KALLT skulle jag kalla det.

Som att kliva ur en bil med fungerande AC en varm sommardag. Blir jag förkyld nu så vet jag varför ;)

En annan sorts värme jag fick idag var på dagis, många av barnen blev superglada när jag kom och fick sen höra att jag var BÄSTA fröken, efter ett tag övergick det där till ett litet bråk över vem som egentligen tyckte att jag va BÄST.

Lite kyla ( men ändå inte) fick jag på vilan. En sötsak som vägrade sova, gjorde kullerbyttor, bet mej i fingret och sparkades. Jädra tur för h*n att h*n är så söt annars.

Bara 4 timmar kvar nu....... sen lite dagisjobb imorrn å sen har jag helg!!

Inga kommentarer: