fredag 4 november 2011

Mosters prins

Träffade Linus på jobbet idag, men han va inte alls som han brukar. Ville inte sitta i knä, ville inte prata och så riktigt sur ut när han såg på mej.

Sen gick vi ut i lekhallen, jag hjälpte han bygga koja och lekte och busa. När jag sen frågade om vi va vänner igen så fick jag ett NEJ till svar.

När jag frågade vad jag gjort så svara han inte.

Träffade V och R ute på parkeringen sen, berättade att han va sur på mej. R trodde det va för att jag hade haft M med mej när vi träffades i Uppsala i Söndags, jag va ju Linus tjej, så han hade nog inte gillat att jag hade en annan kille me mej ;) Han blev väldigt konstig men trodde att han va blyg, kanske va ren ilska ;)

V trodde att det kunde va så, så jag får väl jobba på att få Prinsens förtroende tillbaka, sötungen.

Han e så himlarnas söt, även när han är sur är han mysig. Men det kändes lite konstigt när han var sådär för han brukar alltid va så glad när han ser mig.

Inga kommentarer: