söndag 27 november 2011

Midsommar?

Första advent idag, men känns mer som ett taskigt midsommarväder när man tittar ut. GÅR man sen ut så inte bara ser det ut som det utan det känns som det också.

MEN när man har hund så är det inte en fråga om att gå ut i spöregn, ne då är det ett MÅSTE. Tur är väl det för annars tror jag inte att jag gått ut idag. Men det är ganska skönt att gå i regn också. Wilman och Alice gillar regnet mer än solen, så för dem var det inga problem, alla vattenpölar som kunde gås i gick de i. När mina regnkläder inte längre höll tätt så lessna jag lite, men det var ju bara att traska på det.

Igår satte jag upp stjärnan och ljusstakarna, nästan lite chockartat så funka alla ljusstakarna utom en, annars brukar alla va paj och lampor till dem har jag ju aldrig hemma.

Idag ska det drickas GLÖGG!!!

Är förkyld IGEN, jag blir aldrig riktigt fri från den där hostahostasnörvlasnörvla grejen. MEN te med honung ska väl fixa det där hoppas jag!!

Vi har inte badat, vi har bara varit ute på promenad

Jag blev otroligt sömnig av promenaden

Inga kommentarer: