måndag 7 november 2011

Ensam mamma

Lyckades kolla på delar av programmet ikväll trots jobb...

Trodde Hannah skulle välja bort han den unga ljushåriga killen. Rasmus trodde jag hon skulle välja kvar sist. FEL hade jag, han Johan eller vad han heter e så läskigt lik R tycker jag. När han pratar och sättet, så nu tror jag istället att hon väljer Robert. Eller tror jag tycker att hon ska välja honom men tror att hon väljer Johan ( om han nu heter så)

Martin gillar jag inte, en riktig tvättäkta sthlmare. Men där väljer han väl Jane då, gillar ingen av hans tjejer men tycker att Marie är den som verkar bäst där.

My, ganska uppenbart att hon väljer Viktor i slutet. Han Conny verkar ju inte riktigt riktig i huvudet. Jag är en känslomänniska men har väldigt svår att visa mina känslor. MEN han verka ju mer känslokall bara, helt mongo.

Kollade lite på fotbollsgalan också, måste ju erkänna att Erik Hamren är min idol, han verkar va så himlarns BRA på nå sätt.

Bara 2 timmar kvar nu, HÄRLIGA tider!!

Inga kommentarer: