måndag 28 november 2011

Dagen...

Dagen började lite fint med JÄTTEtjock is på rutan, jag är ju inte känd för att va ute i godtid, men men isen kom av tillslut efter ett litet virrigt letande efter en isskrapa. Kom till jobbet, snorig å allmänt tjock i huvet. Va ute 1,5 timme och trodde jag skulle frysa ihjäl där på slutet.

Ta me sig pojkarna hem från dagis, laga en bil å kolla leksakstidningar. Sen kom Alicia å Camilla, fika och sen var det The Refreshments på HÖG volym. Mysigt värre!! Föräldrarna kom hem och jag åkte hem.

Alicen och Wilman fick sig en promenad, lika irriterad idag på att folk tydligen inte ser en fast man spökat ut sig till en självlysande julgran. Om man nu inte kan sakta ner så kan man ju iaf svänga ut tycker jag. IDIOTER!!

Fick mej ett ryck till städning. Dammsög å kändes som att jag gick i en sandlåda ändå efteråt, så fram me såpan å mopp, INTE helt enkelt när Alice bestämde sig för att va den jävligaste, vägra flytta sig, skulle va precis där moppen va, ta moppjäveln, ta mej.  Wilman va duktig å la sig på sin maddrass å sen låg hon där tills jag va färdig.

Inga kommentarer: