onsdag 30 november 2011

Bonde söker fru

Alla är lyckliga och glada, grattis grattis!!

Per Olov, han är verkligen en såndär människa som man inte kan tycka illa om tror jag, OM man nu vore som mig och det är ju inte värst troligt att många är som mig. 

Per Ola, denna sliskiga hästbonde, men är på RIKTIGT glad för hans  skull, inte illa att hitta sitt livskärlek i TV och sen dessutom både förlova sig och gifta sig i TV

Jag är nog mer som Johanna då, gifter mig vid en "pöl" med endast myggen närvarande, solnedgång och såklart den jag gifter mig med, har aldrig förstått mig på det där STORA dyra bröllopen, där själva giftandet kommer i bakgrunden för festen efteråt. NEJ, Angelica skulle gifta sig för KÄRLEKEN och inget annat. Är väldigt lik Johanna med att va tänkare och kritisk på mig själv. Jobbiga människa ;)

Gotlands bonden, var alldeles för mycket pussåkramåmys för min smak där, men KUL att det funkar för honom......

Inga kommentarer: