onsdag 16 november 2011

Bonde söker fru....

Känner mig som en väldigt bitter själ när jag ser och sågar Gotlandsbonden, han och jag skulle inte alls förstå varann. Det vi kanske har gemensamt är då att vi har svårt att ta första steget då kanske. Men man kan INTE va kär i två personer samtidigt, det bara går inte, jag kan inte förstå det alls, jag förstår inte tjejerna heller som ställer upp i programmet. Hur kul kan det va att gå på dejt, känna sig som den mest utvalde och speciella i hela världen, för en kväll, för nästa kväll är ju ju ganska blåst när killen kör samma grej engång till i REPRIS, bara killen som vinner på det kan jag lova ;)

Pär-Ola lär välja INTE Helen, har ingen aning om vad den han borde välja heter.

Tjej bonden väljer INTE Helen utan den andre som jag inte heller har en aning om vad hon heter

Gamla bonden väljer INTE Helena utan den andra krullhåriga

Gotland väljer skånetjejen inte Fanny

Det är vad jag tror på!!

Inga kommentarer: