torsdag 17 november 2011

Bitter

Kom på att jag va en mycket bitter själ på jobbet idag, 1 sak som gör mig riktigt förbannad är när man ser ner på eller inte ser alls människor, att man kan skilja så på folk och folk. Självklart gillar inte jag alla, men jag respekterar ALLA. Även dem jag INTE gillar.

Men när man respekterar och verkligen försöker va trevlig mot en SÅ otrevlig och "jag är bättre än alla andra" människa, så blir jag galen, inte på människan som jag borde bli, ne jag brinner innifrån, ibland undrar jag om det inte ryker ur öronen.

Idag va en sån dag, människan kommer in, PRATAR konstant, men när den inser att den som hon "pratar" med inte är där, så bara vänder hon, som om VI som var där inne inte fanns. VI hade lika gärna kunnat svara på det hon babbla om. SEN kommer hon in efter ett tag igen och frågar mig om en sak, som **** egentligen borde veta själv, men tydligen e hon för bäng i huvudet för att hålla koll på sånt som är viktigt!! TYP var HENNES "barn" befinner sig. Jag skulle ju kunnat låtit bli att rädda henne, men jag är inte som henne så jag hjälpte till!!

Kom på det här NU, jag är återigen BITTER........BRA start på natten!!!

Inga kommentarer: