torsdag 17 november 2011

Ananas


Ananas OCH kaffe, inte alls lika gott som lösgodis MEN det funkar, med en skvätt havremjölk så var det helt OK

En bra em/kväll har det varit, träffat de finaste människorna, pratat, skrattat, just vad man behöver en Novemberkväll......

Snart är det jul, jag MÅSTE börja fixa mina julklappar, SEG som fan är jag så kommer väl stå där den 23 och snajda till dem, finns ju en viss charm att arbeta under press också ;)

Imorrn blir en helvetesdag igen, 8.30-03.00, MEN sen jobbar jag bara lördagen sen LEDIG till 25:e, om inget händer, typ att telefonen ringer och säger att den vill ha lite jobbande på dagis ;)

Man kör tills man inte pallar mer och sen kör man lite till...... jag börjar lära mig det där nu!!

Gå en kurs i att säga NEJ kanske???

Inga kommentarer: