lördag 1 oktober 2011

Lördag

Alice väckte mej halv 8, då hade jag lyckats knäppa av alarmet i sömnen tydligen. För har ingen aning om att jag gjort det i vaket tillstånd ;) Men det var ju skönt att sova lite längre än jag tänkt.

Ville gå upp i tid idag, börjar ju jobba klockan ett å sen jobbar jag tills imorrnkväll. Så det var en del jag hade tänkt att jag skulle hinna innan jobbet.

Promenad me hundarna stod högt på listan. Det var nog också den enda viktiga punkten på den listan. Dammsugning stod också, något jag inte gjort, torka golven stod också, har jag inte heller gjort. Dammsög igår så det får va bra så, torkningen hinner jag nog med en annandag. Men ska jag åka till Rättvik nästa helg så vill jag gärna att det ska va rent å snyggt hemma innan. Alltid roligare att komma hem till ett rent hus än ett rörigt.

Har lagt ut en annons på tradera också, har inte lyckats få mitt lösenord än så lånar mammas så länge.





Känns inte som att det gör något heller att jag inte torkat golven. Alice promenad bestod i att leta efter så många diken som möjligt. For ner på en sida, så hördes ett plums och upp kom en Alice, mer lik en dränkt adhd ekorre än hund. Så fortsatte det sådär hela promenaden. Ganska JÄTTEblött resultat fick man med sig hem. Wilman tog det liiiiite lugnare, luktade på "blommorna" och behövde den obligatoriska draghjälpen ;)

Inga kommentarer: