söndag 9 oktober 2011

Hemma

Hemma från Rättvik.

Satans i gatans kallt var det där uppe inatt/på dagen. Vaknade upp i ett frost landskap. Men Rättvik är FINT i frost också. Mina händer trivdes inte i frosten bara, skulle ta ut pengar å kändes som att fingrarna frusit till is. Kunde nästan inte plocka pengarna när de kom ut.

Kom hem, stanna hos mamma å pappa, skulle göra eld så det va varmt när de kom hem. Ute var det 8 grader å inne 14, fy farao.

När man åker sådär lååååångt, så hinner man tänka en hel del, inte bara på om bilen ska hålla hela vägen, utan på mycket annat.

Tänkte en del på att jag är otroligt seg i huvudet, tänker alldeles för länge ibland, skulle behöva va lite sådär adhd spontan ibland känns det som. Bara göra saker utan att tänka. MEN det är inte jag liksom.

Tänkte också på hur efter jag är på allt i den tekniska världen. Tjock TV, ingen sån i-phone, gammal bil. Hänger inte med alls ;)

Så efter att ha kommit om alla husbilar,husvagnar å annat skit på vägen, la jag i farthållaren å susade fram på vägen, tankarna behövdes mest hållas på vägen då ;)

Jag måste sluta tänka så mycket!!! Ge mej lite adhd spontanitet NU !!!!

Inga kommentarer: