torsdag 15 september 2011

Sovasovasovasängsängsäng

Vaknade av klockan halv 7. Trodde att jag snozade men tröck tydligen av alarmet helt. Vaknade 08.37, skulle åka kvart i 9 för började jobba kvart över. Hoppa upp ur sängen, borsta tänder å försöka få nån ordning på håret som stod åt alla håll. Funderade på om jag skulle hinna frukost, insåg att det nog var omöjligt när klockan visade 8.46. Men på med kläder, i med jobbkläder i väskan å sen ut i bilen. Hitta ett äpple påvägen så det fick hänga med. 08.53 satt jag i bilen å gasa iväg. Käka äpplet å när jag skulle kasta ut det så lyckades jag rycka till i ratten så ett vägräcke var nära på ett besök. KOM till jobbet 09.10!! I tid och mer än i tid jag var ju TIDIG ;)

Var ute hela dagen å trodde jag skulle frysa ihjäl, det är inte sommar längre. Hösten visade sig från sin bästa sida, blåst,regn och kallt. Men mysigt ändå på nå vis. Bara å leka sig VARM det :)

Nu SUPERSTARS!!

haha, så sann, alla har vi inte samma humor men
vissas e ju lite svårare än andras :P

Inga kommentarer: