torsdag 25 augusti 2011

Vildsvin

Skulle gå genom en djungel av buskar å skit idag, när jag kommit halvvägs i djungeln så hör jag att nå rasslar till inne i buskarna. Jag stannar å precis när jag tänker att det var nog bara ett råddjur så hör jag hur det grymtar till där på andra sidan. Gissa om det var en Angelica som vände å gick med otroligt snabba steg därifrån. VILDSVIN vill man inte möta bara sådär, tur som var hade jag inga hundar med mej, jag vet inte hur vildsvin och hundar reagerar mot varann, men har hört att det inte ska va en kul historia iaf.

Men jag orkade inte gå hela vägen tillbaks å ta vägen hem, så jag bestämde mej för att ta genom en hästhage istället, ja då kommer ju hästarna i full fart emot mej, så jag kuta å hoppa över stängslet. Sen för att visa att jag inte alls blev RÄDD så stanna jag å klappa dem där, de på ena sidan å jag stod säker på den andra ;)

Inga kommentarer: