lördag 13 augusti 2011

Nåt jag gillar

Har precis legat å sjungit blinka lilla stjärna 10ggr efter varann och tänka sig, jag tycker om att söva barn. En lite udda grej kanske, men vafan jag e inte som alla andra. Jag gillar det på jobbet och jag gillar det när jag ser efter någon unge. Alicia var det ikväll och när det är någon man tycker så där extra MYCKET om så kan man bli väldigt blödig när man ligger där brevid den sovande saken, känslomänniska, ja men det kan man nog säga ;)

Vet inte vad det är, man sjunger lite, man känner liksom hur ett lugn infinner sig ganska snabbt.

På jobbet brukar de undra va jag gör me ungarna för att de somnar så fort, jag brukar klubba dem med en stekpanna ;) Ne jag tror nog det beror på hur man är som vuxen, är man stressad som vuxen så blir barnet stressat, är man lugn så blir barnet lugnt. Är man som mig, nära på medvetslös hela tiden ja då somnar barnet snabbt ;)

Alicia, moster "deckas" troll

Inga kommentarer: