fredag 19 augusti 2011

Fredag

Tog med mig Linus in till Östhammar för att handla färg och batterier till Adam. In på Pris Stop, svindyr färg, så Linus å jag drog in på Coopen istället. Färg fyndades, likaså naturgodis, när Linus såg vad jag skulle handla skulle han också handla. SJÄLV dessutom, här skulle inte hjälp behövas av moster. Eftersom det godiset är LITE dyrare än det godis jag hade tänkt han skulle få så ville jag vara me på ett hörn ändå. Så istället för fulla skopor av allt så blev det 2-3 stycken av några han valde ut SJÄLV.

Fynda inga batterier så det va bara att traska in på Pris Stop engång till, där fyndades batterier och en glarre till Linus, han skulle ha en pinne på glass ;)

De har lagt på oljegrus på 288:an, ALLA bilar körde mellan 50-60, helt normal fart om man tänker på hur vägen såg ut. ALLA förrutom dessa stressade BUSSchaufförer, NU ska vi inte dra alla över samma stup, men  många av dem kör som dårar och tror att de är själva på vägen.......

Nu har Linus, Adam å jag bakat annanaspaj......mumsbabbafilli!!!

Lite mera jobb är inbokat på dagis med, jajjamän här ligger vi inte och latar oss ;) Dessutom tog jag fler timmar än "mina" i Alunda också denna månad. SÅ ja man kan säga att det nog kommer gå runt i september också ;)

Inga kommentarer: