söndag 7 augusti 2011

Får

Grannens jävla får, snart är dom rejält borta ;)

Jag skiter fullständigt i om de är snälla eller inte, jag skiter också i om de är vanliga fårskallar eller ovanliga. Jag har inte skaffat får, alltså ska inga får finnas på "min" gård.

Nu ser ju verkligheten lite annorlunda ut, idag tyckte jag att bjällran lät alldeles för nära för att fåret skulle befinna sig i sin hage. Tittar ut genom fönstret å vad får man se, inte bara ett får utan ett helt gäng me äckel får.

De äter inte bara gräs, de äter mina blommor också, jag har aldrig kunnat stoltsera med gröna fingrar, men har hållt mina blommor vid liv hela sommaren, nu finns det inte mycket blommor kvar, har ingenting med mina fingrar att göra, helt oskyldig, hoppas fårjävlarna njöt av dem ordentligt.....

Inga kommentarer: