måndag 29 augusti 2011

Effektiv morgon

Jobbade kväll/natt igår. När jag kommer hem sen så kan jag inte somna. Helt omöjligt. Låg nog vaken till halv 4 å gjorde ingenting. Kolla Änglagård å räkna fårskallar. Sen ringde telefonen före 7 imorse. Död som en överkörd grävling vaknade jag och kunde sen inte somna om.

Klockan 8 gav jag upp mina somnaomförsök å gick upp. Började tvätta fönstren, strök gardiner, fick en gardinstång i huvudet, satte upp de strykta gardinerna. Dammsög å torka golven. Gick ut å klippte gräset, in å plocka lite till å käka frukost vaniljyoghurt med crunchy ( sockerbomb jajjemen ) gott gott!!

Cykla hem till m å p å drack kaffe, ut me hundarna i skogen, härligt härligt!!

Nu ska det bli uppsala å fick precis reda på att det blir mer jobb imorrn än det va tänkt, japp här ligger man inte på dösidan å latar sig ;)

Inga kommentarer: