tisdag 9 augusti 2011

Då va man me i karusellen igen....

Första jobbdagen avklarad sen semestern, helt otroligt att vissa människor kan ta sån energi av en, jag ska INTE  jobba på ett ställde där det enbart är personer av det feminina slaget i personalen. Jag går bättre ihop med killar och har alltid gjort, all den negativitet och skitsnack och pessimism hos tjejer finns aldrig hos killar. Dessutom kan de skämta om sig själva, något jag tycker är väldigt kul själv, men det går inte riktigt hem hos kärringar som tar allt på allvar.

Hem å klippa gräset, sista gången för iår? Man kan hoppas!! SÅ åter igen denna granne med denna jättevovve med jättebajshögar. Jag orka inte ta det idag, första högen irritera mej, andra gjorde med less, sen bara följde ett hav av högar å jag bara vissla mej förbi dem.

Inga kommentarer: