söndag 7 augusti 2011

Cykel

Eftersom mina hundar inte har en aning om vad sovmorgon betyder så innebär det att inte en enda morgon på denna semester så har jag fått sova längre än 8. Skitbra när matten tycker att det är SKÖNT att ligga å tryna i sängen till 10 ibland. Men men, man ska se det från den ljusa sidan, jag får jävla mycket gjort innan det är dags för eftermiddag.

Imorse efter rastning å frukost för vovvarna. Så satte jag med på cykeln å trampa satan i 13km, motvind till tusen, men tänker så här, motvind får man alltid, så bara att välja om man vill ha det ute på 290:an eller på Valövägen, jag väljer alltid att ta den på Valövägen, känns lite säkrare att vingla omkring som en vilsen vante där än på 290:an, känns som man står still ibland å trampar luft. Hur fan kan det blåsa så mycket, när man startar hemma så är det ju typ vindstilla......

Inga kommentarer: