onsdag 27 juli 2011

Sånt där man mår bra av....

Igår fick jag hjälp att få upp takseglet på balkongen, himlarns mysigt, så nu kan man sitta där i regn utan att bli blöt å i stekande sol utan att se ut som en helstekt gris efteråt.

Drog till med en liten invigning sådär halv 11 på kvällen, GLASS och CHOKLADSÅS. Rund är också en form :) Hellre det än den här jävla smalhysterin som tydligen drabbat de flesta människor just nu. Jag promenera varje dag, det får räcka så, blir det alltför runt så får man väl ta tag i det då ;)

Det var så jädrans härligt där på balkongen,jag hörde gräshoppor å syrsor, himlen skifta mellan rött å rosa. Vindstilla å alldeles lagom varmt. MEN jag kom på mej själv att jag stördes av att ha grannen så nära, å då är det ju ändå inte så nära. Men det kändes lite som att de satt precis brevid mej å prata. Jag borde nog bosätta mej långt åt helvete från grannar. Men kom också på då att jag inte ska bo i lägenhet där balkongerna ligger vägg i vägg me varann, skulle jag aldrig klara. MEN om man bortser från grannen så var det en underbar kväll, eller den var underbar.

Får vill man inte heller ha, borde det inte förbjudet att skaffa får mitt I en by? Dom luktar illa också, när vinden ligger fel så vill jag skjuta dem ännu mer ;)

Inga kommentarer: