onsdag 8 juni 2011

VARMT idag......

En sån där rejäl kvav luft ute idag, solen är lite gömd bakom tunna moln men det blåser ingenting så luften står HELT still.

Alice väckte mej halv 7 imorse, en väldigt bra tid att gå upp tydligen, för det är alltid där runt halv 7 hon väcker mej. MEN när det är sommar så har iaf jag väldigt svårt att sova på morgonen, så det gör mej inte så mycket.

Käka frukost, vaniljyoghurt och flingor, den där youghurten skulle jag kunna döda för på morgonen, finns det nå bättre än kall youghurt på somnmaren?

Sen min promenad på lite mer än 1mil, jag börjar närma mej målet och tror fan att vinsten är inom räckhåll snart :)

När jag kom hem var det hundarnas tur att få sej lite motion, promenad i skogen, en väldigt långsam promenad, egentligen borde man gå på kvällen när det är svalare ute, men Alice flög fram som en jagad ekorre idag me, bara Wilman som lider oerhört av denna värmen, funderar faktiskt på att KLIPPA henne lite, men har inte funderat klart än.

Om två timmar är det jobbet som gäller!!!

Inga kommentarer: